27января
2011
Просмотров: 1311

Ти – студент (магістр, аспірант, викладач) і хочеш дізнатися, як розробляється й здійснюється планування успішного просування торгових марок? Прагнеш навчитися самому створювати ефективний маркетинговий план?

Тоді навіть якщо ти не збираєшся брати участь у конкурсі маркетингових планівреєструйся до 1лютого 2011 на Форум практичних маркетингових знань “B2S”!

Унікальний фаховий досвід маркетологів-практиків знадобиться тобі в майбутньому!

Форум практичних маркетингових знань “B2S”– інформаційно-навчальний захід у рамках Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів, що дає можливість студентам – потенційним учасникам конкурсу - з перших вуст дізнатися про практичне застосування маркетингового планування у бізнес-компаніях, ознайомитися з прикладами добре спланованих й успішно реалізованих маркетингових акцій.

Взявши участь у форумі, Ви дізнаєтесь, як створюється та підтримується новий бренд, формується платформа довіри до бренду, використовуються інструменти ринкового аналізу в бізнес-плані.

Серед заявлених тем презентацій є і такі, що звучать досить інтригуюче: «Я і мій конкурент: хто краще?!», «Маркетинг 3.0 у цифрову епоху. Як зробити Ваш маркетинг ефективнішим?».

Також чекайте на цікаві презентації з просування бренду від постійних партнерів  – компаній "КрафтФудз Україна" та «Філіп Моріс Україна»!

Ці приклади студенти зможуть інтегрувати у комплекс знань, отриманих під час опанування маркетингу за університетською програмою, а також застосувати їх під час написання конкурсної роботи.

У рамках форуму передбачається виокремлення трьох основних тематичних блоків, що дасть можливість зробити більш ефективним спілкування між бізнесом, студентами та їхніми керівниками:

  • B2S – Business to Students. Презентації  історій успіху розробки та запуску нових продуктів та брендів, планування маркетингових акцій.
  • B&T - «Теорія університету vs Практика бізнесу: яких знань і навичок потребує бізнес сьогодні». Обговорення питань, пов’язаних із раціоналізацією організації навчального процесу у ВНЗ та приведення навчальних курсів у відповідність до вимог сучасного бізнесу до випускників. Беруть участь представники бізнес-компаній, експерти попередніх конкурсів маркетингових планів, викладачі.
  • S2S - «Яких гуль ми не набили». Виступи студентських команд-учасниць двох попередніх конкурсів, під час яких вони поділяться досвідом розробки та впровадження конкурсних маркетингових планів. Коментарі експертів конкурсу.

Спікери форуму – фахівці в сфері маркетингу -ті, чий досвід говорить про високий рівень компетентності й спроможності донести іншим те, чому вони навчилися самі. Серед таких: Ангела Поддубна (директор рекламного агентства OKCG),Олексій Виноградов, (віце-президент з маркетингу Бізнес-Школи МІМ-Київ), Дмитро Роденко (директор Міжнародної Маркетингової Групи), Жан Смотрич (президент Маркетинг-клубу «MarketingJazzz»), Олександр Мельничук (керівник відділу маркетингу ТзОВ "Торговий Дім "Міст Експрес"), Яна Шевченко (бренд-менеджер агрохолдингу “МРІЯ”), Віталій Ткаченко (директор з маркетингу ЗАТ «Оболонь»), Олександра Афанасьєва (керівник служби корпоративних комунікацій «НАСК ОРАНТА»), Іветта Делікатна (начальник Служби Управління Талантами комунікаційного холдингу «AtlanticGroup (Україна)»), Катерина Ушакова (директор із розвитку нового бізнесу TalanGroup). 

Більшість із спікерів форуму – експерти Всеукраїнського конкурсу студентських маркетингових планів. Вони візьмуть участь у обговоренні презентацій команд-фіналістів попередніх конкурсів. І Форум – це слушна нагода з перших вуст дізнатися про те, як вони оцінюють презентації планів конкурсантами, і що очікують бачити в конкурсних роботах! 

З усіх питань щодо участі у форумі звертайтеся за тел. (044) 248-72-39,

Источник: пресс-релиз
blog comments powered by Disqus