31мая
2011
Просмотров: 1664

2 червня 2011 року у Харківському національному економічному університеті відбудеться фінал V Всеукраїнського студентського конкурсу PR-проектів «Золотий компас». Тема форуму – «Україна як бренд».

Учасники фіналу:

1. Студенти Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана.

2. Студенти Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут».

3. Студенти Національного університету «Києво-Могилянська академія».

4. Студенти Харківського національного економічного університету.

5. Студенти Одеського національного університет імені І. Мечникова.

6. Студенти Національного аерокосмічного університету імені М. Жуковського «Харківський авіаційний інститут».

7. Студенти Дніпропетровського національного університету імені О. Гончара.

8. Студенти Київського національного торговельно-економічного університету.

9. Студенти Сумського державного університету.

На попередньому етапі участь взяли студенти 22 університетів з 11 міст країни.

Серед завдань, які виконують конкурсанти – зйомка фільму про Україну (у відповідності до ключових маркетингових характеристик), розробка PR-проекту з зазначенням його мети, завдань, цільової аудиторії, використаних засобів та анонсуючих матеріалів: новинний сюжет, написання прес-релізу та статті для друкованого або електронного ЗМІ.

У складі журі - провідні фахівці у галузі publicrelations, серед яких Олександра Антонова – маркетинг-директор компанії «МТР ГРУПП» (м. Харків), Олена Дерев’янко – керуючий партнер та креативний директор PR-агентства «PR-сервіс» (м. Київ), Ганна Журба – керівник медіа-департаменту ІА «Мост-Харьков», Ростислав Касьяненко– шеф-редактор інтернет-групи «Дозори», керуючий партнер агенції «Інакше» (м. Харків), Євген Качалін - старший керівник проектів PR-агентства «ThePBNCompany» (м. Київ), Олена Конопля – директор та головний редактор інформаційного агентства «StatusQuo» (м. Харків), Сергій Лихоманенко – генеральний директор PR-агентство «UkrainianLeadingMedia» (м. Київ), Ганна Лічманкерівник відділу зв’язків з громадськістю корпорації «АТБ»  (м. Дніпропетровськ), Тетяна Острогляд – директор та власник PR-агентства «OstrogliadPRConsulting», Оксана Рудюк – керівник PR-департаменту мобільного оператора Life:), Анна Терехова – прес-секретар компанії «СКМ» (м. Донецьк), Оксана Тодорова – президент асоціації корпоративних медіа України (м. Одеса), Михайло Шуранов – директор зі зв’язків із громадськістю компанії «МакДональдз» в Україні (м. Київ) та інші відомі фахівці.

Генеральні партнери конкурсу: мультибрендовая галерея «дЕпрстор», чай «Акбар», корпорація «Бісквіт-шоколад», закуски «Пікнік-меню», рекламна агенція «Адоніс», PR-агентство «KharkivLeadingMedia».

Інформаційну підтримку забезпечують ІА «StatusQuo», Іінтернет-група «Дозори»,  ІА «Мост-Харьков», PR-агентство «OstrogliadPRConsulting», АТН, «Авторадіо-Харків», асоціація корпоративних медіа України.

Запрошуємо всіх бажаючих: м. Харків, пр. Леніна, 9-а (ст. метро «Наукова»), ХНЕУ.

Конкурсні заходи триватимуть з 10.00 до 16.00, церемонія нагородження почнеться о 16.00.

Контакти для ЗМІ. Кононов Олексій Олександрович – керівник проекту, кандидат філософських наук, доцент, керівник прес-центру ХНЕУ. Тел. (057) 758-77-42, (050) 301-50-06

E-mail: kononov.olexiy@meta.ua

Источник: Пресс-релиз
blog comments powered by Disqus