8июля
2011
Просмотров: 1850

Поки дорослі безрезультатно ламають у телевізорі списи, обговорюючи довічні питання: «хто винен?» і «що робити?», молодь вважає за краще просто жити. Жити яскраво та легко, хорошими справами створюючи веселу і невимушену атмосферу навколо себе.

Недавно у цьому могли переконатися мешканці великих міст України, адже студенти від 17 до 25 років із 42 університетів Києва, Донецька, Одеси, Львова, Харкова і Дніпропетровська активно підтримали захід від ТМ TUC компанії «Крафт Фудз Україна».

«Жовтий рулить!» – назва активності одразу знайшла відгук у молодіжному середовищі. У тому, що жовтий рулить, молоді люди самі переконалися – кожен, хто приходив на промоакцію у жовтому прикиді, отримував пачку крекерів TUC. Чим більше жовтих речей – тим більше пачок.

З моменту одягнення у жовті кольори студенти ставали повноправними учасниками цієї веселої активності. Всі вони були творцями образу TUC по-українськи. Як результат – близько 5000 фоловерів на Facebook та більше 8000 студентів, які обрали жовтий колір та продемонстрували, що жовтий дійсно рулить!

Організатори підтримали жовтий колір не лише у речах, а й у справах – адже добрі справи також рулять. Серед «людей в жовтому» була організована гра-квест «Добрі справи рулять». Учасники виконували завдання гри, а у ході виконання робили добрі справи: притримували двері в метро, ​​подавали руку людям при виході з транспорту, стежили за тим, щоб сміття потрапляло тільки в урни, робили годівнички для птахів. Молодь України з великим задоволенням демонструвала, як рулять добрі справи.

У результаті – до низки асоціацій із ТМ TUC: драйв, гарний настрій, швидке втамування голоду був доданий ще один пункт – активна соціальна позиція. Усі перехожі побачили, як нескладно зробити комусь приємне та поліпшити настрій свого міста.
Яскраві емоції, фотографії та відео можна переглянути на сторінці ТМ TUC

Источник: пресс-релиз
blog comments powered by Disqus